2015. december 31., csütörtök

Díj! - Az év felfedezettje

Sziasztok!
Nem tudom, hogy hogyan is hálálhatnám meg a díjat, mert nem hittem, hogy még az első rész után kézhez kapom. -vagyis bejegyzéshez...-. Viszont mégis, aminek kimondhatatlanul örülök! *-* Nagyon hálás vagyok érte, drága Vicky T., hogy rám is gondoltál! Viszont lássuk mit tartalmaz :3





 1. Köszönd  meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!

2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!

3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!

4. Mondj véleményt a blogról!

 5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!

6. Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

Az öt feltett kérdés:

-1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
: Húúúha... Azt hiszem, hogy talán még két éve írtam először egy kis történetet... Akkor bonyolodtam bele ebbe az írói, illetve designer világba. Szerintem még egy One Direction-os történetem volt a legelső, amit egy kis papírfecnire fejtettemki itthon, a szobám legsötétebb sarkában, a gép előtt. Pontosan nem tudom, hogy miről szólt, de azt tudom, hogy a címe New Life volt, és félbehagytam. Viszont, ahogy haladtam a korral, rájöttem, hogy kéne már valami mást is írnom, nem csak 1D-s blogokat, így hát egy fél éve rákattantam erre a fantasy, horror kategóriára, és azóta ilyen történeteket írok, ha nem hagytam félbe a blogot. Bár úgy érzem, ezt a blogot a végsőkig viszem, sőt, még lehet, hogy könyvet is megpróbálok kiadatni, persze egy átírt változatban, hogy ne legyen ilyen kaki az egész eleje. 

-2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?: Elégedett voltam magammal, sőt, talán túlságosan is. Azt a pozitív visszajelzést, amit kaptam a szüleimtől, rokonaimtól, és a barátaimtól az első fejezethez, teljesen belendített az egyik éjjel, és egész éjjel azon törtem az agyam nagybátyám segítségével, hogy hogyan tudnám érdekesebbé tenni a történetet, ami aztán meg is született, igaz nehezen, de meglett, s le is írtam egy jegyzet formájában a fejem bloggerraktárába, s egy füzetbe is. Na szóval, ők adtak nekem erőt, és valami fergetegesen jó érzés volt. ♥

-3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?: Elena Diana Moon ♥ "Nagyon ügyesen írsz, várom a kövit :) nem akarlak siettetni, de siess :D" 
Úgy imádom az ilyen jellegű kommenteket ♥ Nagyon szépen köszönöm, és hamarosan kint is lesz a második fejezet is! ♥

-4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?: Karácsony előtt, vagy valamikor a suliidőben, már nem tudom pontosan, de leadták vagy az RTL-en, vagy a TV2-n Az Aranyiránytű c. filmet. Na akkor jött az az ötlet, hogy ezt most azonnal meg kell valósítanom egy fecnire, hogy holnap el tudjam kezdeni a blogot. Igazából már aznap éjjel megfogalmazódott bennem a fülszöveg, és azt le is írtam, a blog kinlzetét is megcsináltam, meg minden hasonló dolgot. Szóval, Aranyiránytű, nagyon köszönöm az ihletet. :3 ♥_♥

-5. Mit jelent számodra az írás?: Egyfajta leírhatatlan örömöt. Kiírhatom magamból az érzéseim, és azt, hogy épp milyen hangulatom van. Akár csak azt, hogyha megfogalmazódik bennem egy történet, és érzem, hogy nem csak egy elfeledett blog lesz majd egy pár nap múlva, mint például ennél a blognál. Na ennyi. :D


-Véleményem a The Purple Killer c. blogról: Egyszerűen imádom, mivel én is nagyon szeretem ezt a fajta horrorjátékot*-*  *arrghh* :D
Nem tudok mást hozzáfűzni, egyszerűen csodás ♥

Az én díjazottjaim: 

 Sikerekben gazdag Boldog Új Évet minden kedves bloggerírának!

Donatella C.

4 megjegyzés: